تمنا

امام علی علیه السلام:اى رسول خدا، از من و دخترت بر تو سلام باد كه در جوار تو آمد، و به سرعت به تو ملحق شد. اى رسول حق، از دورى دختر برگزيده ات شكيبايى ام كم شد، و طاقتم از دست رفت، جز آنكه مرا در فراق عظيم تو،و سنگينى مصيبتت جاى تسليت (در مصيبت فاطمه) است. زيرا من بودم كه با دست خود تو را در آغوش خاك جاى دادم، و سرت بر سينه من بود كه روح پاكت از قفس تن پريد. ما از خداييم و به خدا بازمى گرديم. راستى كه امانت بازگردانده شد، و گروگان دريافت گرديد. اما غصه من ابدى است، و شبم قرين بيدارى است تازمانى كه خداوند براى من جايگاهى راكه تو درآن اقامت دارى اختيار كند. به زودى دخترت از همدستى امت براى ستم بر او به تو خبر خواهد داد، در پرسيدن از او اصرار كن، و خبر اوضاع را از او بخواه; در حالى كه بين ما و تو فاصله زيادى نشده و زمانه از يادت خالى نگشته اين همه ستم به ما شد. به هر دو نفر شما سلام باد سلام وداع كننده نه سلام رنجيده خاطر دلتنگ.اگر از كنار مرقدت بروم نه از باب ملالت است، و اگر بمانم نه از جهت بدگمانى به آنچه خداوند به صابران وعده داده است
تمنا

در ازدحام و همهمه ی شهرم جای شما دیگر سبز نیست...
شهر کدر شده است آقا...
جایت، واقعا خالــــــــی است...



ساخت فلش مديا پلير
آخرین مطالب

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ب.ظ

دلم آرامش صحن و سرایت را میخواهد

که بیایم از باب الجوادت 

با سری به زیر

وچشمانی که هی پر میشوند و هی خالی

 بگویم آمده ام ای شاه پناهم بده... 

و تو بشوی قرار بی قراری های این روزهای من



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۱
امیرعباس

نظرات  (۲۰)

۰۲ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۸ سید حسین
آمده ام ای شاه پناهم بده ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

۰۳ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۶ خادم الحسین بنی فاطمه
سلام
حلول ایام بهار شیعیان مبارک
عزاداریهای این دوماه مورد قبول حضرت حق و ارباب باشد انشا الله
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام 
همچنین بر شما
یا علی
اربابم
ب تو من مدیونم
اربابم
نوکر این خونم
اربابم
نکنی بیرونم
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش
به قطره قطره اشکم مرا به کس مفروش
۰۳ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۸ نرگس زهرا
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

کبوتر هم که باشی
گاهی
دود شهر
پرو بالت را سیاه می کند
به یک هوای پاک نیاز داری
چیزی شبیه
هوای حرم
سلام وب زیبایی دارید توی وبم منتظرت هستم ی موضوع مهجور
با مسابقه
جایزه
یا علی
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
graybud.blog.ir
بغض کردم با همین چند خط..
ممنون!
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۹ ن. قربانی حق
عالی بود
عالی
یا امام الرئوف
بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام علیکم
خدارا شاکریم که گروهی دور هم جمع شدیم تا قدمی برای شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی برداریم.
لطفا در این راه حامی ، کنار و پشتیبان ما باشید.
اجر شما با شهدا.
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۵ سید گمنام
رضای من
راضی باش از من..
اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:
که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۶ میهمان ...
نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول
بیا بگو نتکانند پادری ها را 

سلام
دعامون کنید
سلام.
مشغول نوشتار سفرنامه اربعین( به نام لبیک) هستم
خوشجال میشم شما هم در حلاوت و برکتش شریک شوید.
یا علی
۱۵ دی ۹۳ ، ۲۳:۴۵ سَـ ـداد
عکستان دلمان رو برد

دلتنگیم حسابی

یا امام رضا....

دلمان باب الجواد می خواهد آقا
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۰ میهمان ...
سلام
عیدتون مبارک

برای منم دعا کنید
پاسخ:
:) 
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۵ میهمان ...
سلام
چقدر جمله هدرتون به دلم نشست :

" چقدر با آمدنت حال جهان خوب شد"

داشتم فکر میکردم اگر نبودی این دنیا چه شکلی بود ...

دعامون کنید
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۸ میهمان ...
سلام
اومدم سری بزنم ...(لبخند)
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۴ کمی بودن ...
امام علی (ع):

اگرزیادبه دیدارکسی بروی،خوشرویی اوکم می شود

میزان الحکمه.ج4.ص299
دلم  حرم میخواد....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار پرش به بالا