تمنا

امام علی علیه السلام:اى رسول خدا، از من و دخترت بر تو سلام باد كه در جوار تو آمد، و به سرعت به تو ملحق شد. اى رسول حق، از دورى دختر برگزيده ات شكيبايى ام كم شد، و طاقتم از دست رفت، جز آنكه مرا در فراق عظيم تو،و سنگينى مصيبتت جاى تسليت (در مصيبت فاطمه) است. زيرا من بودم كه با دست خود تو را در آغوش خاك جاى دادم، و سرت بر سينه من بود كه روح پاكت از قفس تن پريد. ما از خداييم و به خدا بازمى گرديم. راستى كه امانت بازگردانده شد، و گروگان دريافت گرديد. اما غصه من ابدى است، و شبم قرين بيدارى است تازمانى كه خداوند براى من جايگاهى راكه تو درآن اقامت دارى اختيار كند. به زودى دخترت از همدستى امت براى ستم بر او به تو خبر خواهد داد، در پرسيدن از او اصرار كن، و خبر اوضاع را از او بخواه; در حالى كه بين ما و تو فاصله زيادى نشده و زمانه از يادت خالى نگشته اين همه ستم به ما شد. به هر دو نفر شما سلام باد سلام وداع كننده نه سلام رنجيده خاطر دلتنگ.اگر از كنار مرقدت بروم نه از باب ملالت است، و اگر بمانم نه از جهت بدگمانى به آنچه خداوند به صابران وعده داده است
تمنا

در ازدحام و همهمه ی شهرم جای شما دیگر سبز نیست...
شهر کدر شده است آقا...
جایت، واقعا خالــــــــی است...



ساخت فلش مديا پلير
آخرین مطالب

منتظر

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ب.ظ

انتظاری که خدایی باشد انسان را بزرگ میکند

متقی میکند 

اهل حکمت میکند 

متفکر میکند

این انتظار به خوبی در فیلم شیار 143 به تصویر کشیده شده است

به قول مشتی الفت:میترسم حرف بزنم یا یه چیزی بگم که غیبت بشه و از یونس خبر بدی برام بیاد

دختر مشتی الفت میگفت:الفت خیلی بزرگ شده به چیزایی توجه میکنه و چیزایی رو میفهمه که ما توجه نمی کنیم و نمی فهمیم.وقتی کنار الفت میشینم احساس کوچیکی میکنم.

آره ولله انسان منتظر متقی میشه

ساکت میشه 

خاص میشه 

خالص میشه

بی ادعا میشه

خدایی میشه

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۱
امیرعباس

نظرات  (۲)

سلام
صبر و بردباری در قرآن به آن سفارش شده ،
گرچه سخت هست ولی برای بزرگ شدن نیاز به سختی هست...
موید باشید
سلام
هنوز توفیق نشده فیلم شیار 143 رو ببینم
ان شاءالله در اولین فرصت که تو شهرمون اکران شه میبینیم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار پرش به بالا